Նշանավոր մարդկանց կարծիքները․

Ուիլյամ Շեքսպիր, մեծ դրամատուրգ.

<<Ես հանձնեցի իմ հոգին Աստծո ձեռքերի մեջ, իմ արարչի, և բացարձակ անսասան կերպով հավատում եմ իմ փրկչին Հիսուս Քրիստոսին>>

Ալեկսանդր Պուշկին

<<Կա մի գիրք, որում ամեն խոսք մեկնաբանված, բացատրված և քարոզված է մինչև երկրի ծայրերը, օգտագօրծված է կյանքի բոլոր բնագավառներում, և երկրի իրադարձություններում; որից հնարավոր չէ կրկնել որևէ արտահայտություն,որը որ անգիր չգիտեին, որը չի եղել ժողովրդի ասացվածքներից։Այդ գիրքը կոչվում է Ավետարան- և այսպիսին է նրա գեղեցկությունը,եթե մենք, աշխարհից հոգնած և վիրավորված հանկարծակի բացենք այն, արդեն մեր ուժերից վեր կլինի դիմակայել նրա քաղցր գրավչությանը>><<Ես կարծում եմ, որ մենք չենք տալիս մարդկանց ոչինչ ավել քան Սուրբ Գրայնությունը…Նրա համը դառնում է հասկանալի երբ սկսում ես այն կարդալ, որորվհետև նրա մեջ գտնում ես ողջ մարդկանց պատմությունը:Կրոնը ստեղծել է արվեստն ու գրականությունը, ամենը ինչ մեծ է հանգույն ժամանակներից; ամեն բան գտնվում է կապվածության մեջ այդ կրոնական զգացումից, որը բնորոշ է մարդուն այնպես ինչպես գեղեցկության գաղափարը, բարության գաղափարի հետ․․․ Աստվածաշնչյան պոեզիան հատկապես հասանելի է մաքուր երևակայության համար։Իմ երեխաները կարդալու են ինձ հետ իրական Աստվածաշունչը․․․․

Բլես Պասկալ

Ավետարանը տալիս է մարդկանց հանգստություն, ինչ վիճակում էլ որ նա գտնվում է:Հիսուսը ձգում է իրեն ամբողջ մարդկությանը…Առանց Հիսուսի ուսուցման,մարդուն կայցելի անհաջողությունները, տխրությունը, մոլորությունը, հուսահատությունը, մահը:Հետևելով Հիսուսի ուսմունքին մարդիկ կարող են ազատագրվել դրանցից:Հիսուսում է մեր ողջ առաքինությունը և երյջանկությունը: Առանց Քրիստոսի ուսմունքի մարդիկ կուտեին իրար, երկիրն էլ կվերածվեր դժողքի և կշեղվեր:<<Միայն Աստված կարող է լցնել մարդու սրտի վակումը.Ոչինչ ստեղծված լինելով մարդու կողմից, չի կարող լրացնել այն.միայն Աստված, որին մենք ճանաչում ենք Հիսուս Քրիստոսով կարող է լրացնել այդ դատարկությունը>>:Ընդունել Աստծուն,սակայն չնդունել մեղավոր վիճակը բերում է հպարտություն…Գիտակցել մեղքերը բայց չնդունել Աստծուն, բերում է հուսալքություն….Ընդունելով Հիսուս Քրիստոսին կանգնում ենք ճիշտ ուղու վրա:Նրանում մենք գտնում ենք Աստծուն և հասկանում ենք մեր մեղավորությունը: Կա մարդկանց 3 տեսակ’ 1.որոշ մարդիկ գտել են Աստծուն և ծառայում են նրան.այդ մարդիկ խելացի են և երջյանիկ.. 2.Որոշները չէն գտել և չէն փնտրում նրան.նրանք խելագար են և դժբախտ.. 3.Եվ որոշներն էլ չէն գտել բայց փնտրում են.նրանք խելամիտ են բայց դեռ ոչ երջյանիկ….<<Աշխարհի գիտությունը պետք է հասկանալ որպեսզի սիրես այն..իսկ Աստվածաշնչյան գիտությունը պետք է սիրես,որպեսզի հասկանաս>>:

Լուի Պաստեր

Ես մտածում էի և սովորում, դրա համար էլ դարձա հավատացյալ, ինչպես բրիտանական քրիստոնյան, իսկ եթե ավելի խորը մտածեի և սովորեի գիտությունները, ապա ես կդառնայի այնպիսի հավատացյալ ինչպիսին բրիտանական կին քրիստոնյաններն են: Նախնիները մի հրաշալի օր խորը կծիծաղեն մեզ նման ժամանակակից մատերիալիստների հիմարությունների վրա: Որքան շատ եմ ուսումնասիրում բնությունը, այնքան ավելի շատ եմ զարմանում Արարչի անկրկնելի գործերի վրա:

Լև Տոլստոյ

Իմ կյանքի 35 տարիների ընթացում խոսքի ամբողջ լրջությամբ ես եղել եմ նիգիլիստոմ, այնպես չէ, որ որակյալ հեղափոխական էի, բայց չէի հավատում ոչ մի բանի, բայց հինգ տարի առաջ ինձ այցելեց հավատքը:Այժմ ես հավատում եմ Հիսուս Քրիստոսի վարդապետությանը, և իմ ողջ կյանքը անսպասելի կերպով ամբողջությամբ փոխվեց, կյանքն ու մահը դադարեցին լինել ինձ համար չար, անհուսության ու հուսալքվածության փոխարեն այժմ ես զգում եմ ուրախություն ու երջանկություն, որը չի կարող ինձանից խլել նույնիսկ մահը:

Գալիլեո Գալիլեյ

Աստվածաշունչը երբեք չի կարող ոչ ստել, ոչ շպոտել, այն ամենը ինչ Նա ասում է անփոփոխ է , ինչպես Նա, այնպես էլ բնությունը ստեղծված են Աստծո խոսքով: Աստվածաշունչը Սուրբ հոգով է ներշնչված, իսկ բնությունը Աստվածային պատվերների կատարմամբ: Նապոլէոն Բոնապարտ-Ալեքսանդր Մակեդոնացին, Հուլյոս Կեսարը, Կառլ Մեծը և ես հիմնում էինք հսկա կասրություններ, իսկ ի՞նչ հիմքերով էին գոյատևում այդ փայլուն շինությունները․Բռնության հիմքի վրա.Միայն Հիսուս Քրիստոսն էր, որ իր կայսրությունը հաստատեց սիրո հիմքի վրա…և վստահ եղեք, որ բոլորը եղել են իրական մարդիկ, բայց ոչ մեկ չի եղել Նրա նման..Հիսուս Քրիստոսն ավելին է քան մարդ…1800 տարվա հեռավորության վրա Հիսուս Քրիստոսը մի բարդ պահանջարկ է ներկայացնում, որը գերազանցում էր մնացած բոլոր պահանջարկները: ՆԱ խնդրում է <<մարդկային սիրտ>>:

Ալբերտ էնշտեյնը

Ես հավատում եմ Աստծուն որպես անհատ, և մաքուր խղճով կարող եմ ասել որ ոչ մի րոպէից իմ կյանքից ես չեմ եղել աթեիստ.Չի կարելի կարդալ ավետարանը, չզգալով Հիսուսի կատարյալ ներկայությունը.Նրա անձը ազդարարում է ամեն խոսքն:Ճիշտ է ես հրեա եմ, բայց Հիսուս Քրիստոսի պայծառափայլությունը ինձ վրա ահռելի մեծ տպավորություն է թողել.Ոչ ոք այդպես չէր արտահայտվում ինչպես Նա.Աշխարհում կա մի տեղ, որտեղ մենք չենք տեսնում ստվերներ, և այդ անձնավորությունը Հիսուս Քրիստոսն է.Նրանում Աստված բացվեց մեզ Իր ամբողջ պարզ և հասկանալի կերպարներով։<<Ես Հարգում եմ Նրան>>

Յոհան Կելպեր

Մեծ է մեր Տերը, մեծ է կայսրությունը Նրա, և Նրա իմաստությանը չկա սահման:Գովերգենք Նրան արև, լուսին, աստղեր և մոլորակները, ինչ լեզվով էլ որ գովքը տեղի ունենա, այնպես էլ դուք, որ վկաներն եք Նրա բաց իմաստության, և դու հոգի իմ, երգիր փառք ու պատիվ Աստծուն, քո ամբողջ կյանքում

Տարաս Շևչենկո

Այժմ իմ միակ սփոփանքն Ավետարանն է, ես կարդում եմ այն ամեն օր, ամեն ժամ:

Ջորջ Բայրոն 

Եթե մարդ կարող է Աստված լինել, և Աստված կարող է մարդ լինել, ապա Հիսուս Քրիստոսը և մարդ էր և Աստված:

Ռոբերտ Բոյլ 

Բոլոր մարդկային գրքերը համեմատելով Աստվածաշնչի հետ համարվում են փոքր մոլորակներ, որոնք իրենց լույսն ու փայլը ստանում են Արևից:

Անրի Բեկերել 

Հենց իմ աշխատանքները բերեցին ինձ Աստծուն, հավատքին:

 

Աբրահամ Լինքոլն

Ես հաճախ ծնկի էի իջնում Աստծո առաջ, վստահ լինելով այն դրդումին, որ իմ կարիքի ժամանակ ես չեմ կարող դիմել ուրիշ ոչ մեկին։Ես հավատում եմ, որ Աստվածաշունչը ամենամեծ պարգևն էր Աստծուց մարդուն։Ամեն գեղեցիկը մեզ է տրվում Փրկչից այս գրքի միջոցով։

Վլադիմեր Սոլովյով

Ամեն կասկածելի իրավիճակում, եթե իհարկե մնացել է ուշքի գալու և մտածելու հնարավորություն, հիշեք Քրիստոսին, պատկերացրեք Նրան կենդանի, այնպիսին ինչպիսին որ կա, և հանձնեք Նրան ձեր կասկածների բեռը։

Վիսարիոն Բելիսնկիյ

Կա մի գիրք, որտեղ ասվում է, որ ամեն ինչ լուծված է, ինչից հետո ոչ մի կասկած չկա, Գիրքը անմահ է, սուրբ, Գիրքը հավերժական ճշմարտություն է, հավերժական կյանք, որն
է Ավետարանը: Ամբողջ մարդկային առաջընթացը, բոլոր հաջողությունները գիտության մեջ, Աստվածային գրքի խորությունների մեջ: Ավետարանի հիմքը սիրո և շնորհի բացահայտումն է ճշմարտության միջոցով:

Միխաիլ Լոմոնոսով

Բնությունն ինչ-որ չափով Ավետարանն է, իմաստությունն ու մեծությունն Աստծո: Եվ ոչ միայն երկինքն, այլ նաև երկրի ընդերքը քարոզում են Աստծո փառքը:

Չարլզ Դարվին

Ես երբեք չեմ եղել ատեիստ, այն իմաստով, որ չեմ ժխտել Արարչի գոյությունը: Առաջին բջջի կյանքը պետք է լցված լիներ Աստծո շնչով: Աշխարհը հենվում է իր օրենքների և իր դրսևորումների բացահայտման վրա, ինչպես մտքի արդյունքը մատնանշում է Աստծուն:

Էմանուել Կանտ

Աստվածաշնչի գոյությունը համարվում է ամենամեծ, ամենաբարձր օրհնությունը, որը երբևէ միայն մարդկությունը զգացել է: Բոլոր գրքերը, որ ես կարդացել եմ չեն տվել ինձ այն մխիթարությունը, որը տվել է ինձ Աստծո խոսքը: Թեև մահվան շուքի ձորով էլ գնամ, չեմ վախենա չարից, քանզի Դու ինձ հետ ես:

Իսահակ Նյուտոն

Կյանքի վերջին ժամանակաշրջանում Իսահակ Նյուտոնը իր ժամանակի մեծ մասը նվիրում էր աստվածաբանությանը և կարծում էր, որ մարգարեությունները մեծ նշանակություն ունեն։

Добавить комментарий

