Բանաստեղծություն: Բարև, ես եմ

Բանաստեղծություն

Բարև, ես եմ…

Կենդանի եմ, տես ես ողջ եմ…

Ի՞նչ ես խոսե’լ, ի՞նչ ես ասե’լ,

Ես այդպիսի բան չեմ լսել:

Չէ, չեմ լսել, թե ասել ես,

Որ էլ չգամ,

Որ էլ երբեք քեզ ձայն չտամ:

Ես չեմ լսել, թե ասել ես,

Որ քո կյանքում ես էլ չկամ…

Իջի’ր, շուտ-շուտ, սպասում են…

Չմոռանամ նաև ասել,

Որ պուրակի

Ծանոթ ծառերն բարևում են,

Որ մայթերը

Մեր քայլերին կարոտում են,

Չեն մոռացել, սպասում են:

Քեզ առաջվա պես սիրում են,

Եվ մեզ մեկ է,

Թե ինչքա՞ն ես հիմա փոխվել,

Թե թոռներդ

Փեշերիցդ կախ են ընկել…

Ախ գարուն է:

Ի՞նչ ես ասում…

Ես չեմ լսում…

Չեմ հասկանում ու չգիտեմ…

Գիտեմ միայն, որ եկել եմ

Ու հանդիպման

Մեր ծառի տակ լուռ կանգնել եմ …

Եվ մտովի ասում եմ քեզ.

Բարև, ես եմ…

Հեղինակ՝ Ալիկ Գևորգյան

Добавить комментарий

